Wsparcie dzieci i mlodzieży z FASD oraz ich rodzin.
Solidarni z Ukrainą – Poradnik MEN dotyczący pomocy uchodźcom z Ukrainy Poradnik MEN
Dzieci w wirtualnej sieci” i „Nastolatki w wirtualnym tunelu”
Broszura – „Nastolatki w wirtualnym tunelu”
Broszura – „Dzieci w wirtualnej sieci” – wydanie III
Zdrowie psychiczne
Polecamy!
Dla młodzieży to https://pytam.edu.pl/
Dla rodziców to: https://rodzice.co/
Nasze e-learningi to: https://warsztaty.help/
Publikacje z Ośrodka Rozwoju Edukacji
Bibilioteka cyfrowa ORE http://bc.ore.edu.pl/dlibra
- Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie edukacji 2017
- Arkusz indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego w kontekście nowych regulacji prawnych 2017
- Arkusz wielospecjalistyczny oceny poziomu funkcjonowania ucznia 2017
- Moje dziecko w przedszkolu i szkole
- Motywacja – tajemnica szkolnych sukcesów
- Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży
- Różnice w funkcjonowaniu dziecka 6- i 7–letniego
- List Rzecznika Praw Dziecka do Dyrektorów, Nauczycieli oraz Opiekunów Dzieci
- Cyberbezpieczeństwo w szkołach – list Minister Edukacji Narodowej
- List Ministerstwa Edukacji Narodowej – podsekretarza Macieja Kopeć
- A.Tomaszewska_Organizacja_ksztalcenia_specjalnego
- Dzieci w świecie gier wideo
- Edukacja_uczniow_z_niepelnosprawnoscia_sprzezona_wersja koncowa (1)
- Efektywne_metody_nauczania_matematyki
- Inteligencje wielorakie na zaj ciach wczesnoszkolnych
- jak_wspierac_rozwoj_i_zdrowie_mlodziezy_1 (1)
- kryteria wyboru-ks 07.08
- OCENIAM UCZĄC edukacja wczesnoszkolna red. Danuta Sterna
- Poradnik_SzPZdrowie
- Prezentacja_Procedura_Niebieskie_Karty
- Procedura_Niebieska Karta_3
- seria_profilaktyka_Zapobieganie_samobojstwom_dzieci_i_mlodziezy (1)
- T.Knopik_POSTAWY_II_etap_edukacyjny_24.10.16 (1)
- Turaj_IPET_dla_dziecka_z_niepelnosprawnoscia_intelektualna_w_stopniu_lekkim_przedszkole (1)
- Tworzenie_warunkow_edukacyjnych_dla_uczniow_z_niepelnosprawnoscia_14_12_2016
- Vademecum_skutecznej_profilaktyki_problemow_mlodziezy
- Wartosci w programie wychowawczym (1)
- wspieranie_dziecka_z_nadwaga_otyloscia_2
- wspolne drugie sniadanie_all
- Wspomaganie_szkol_w_zakresie_interwencji_kryzysowej_Seria profilaktyka (2)
- Wychowanie_fizyczne_i_edukacja zdrowotna_w_bezpiecznej_i_przyjaznej_szkole
- diagnoza_przedszkolna_i_wspomaganie_dzieci_w_osiganiu_gotowosci_do_nauki_w_szkole
Wybrane pozycje ORE – bezpieczeństwo w szkole i sytuacje nadzwyczajne
- samobójstwa
- agresja elektroniczna
- akty prawne
- bezpieczeństwo w sytuacjach kryzysowych
- bezpieczeństwo w szkole
- cyberprzemoc debata
- incydenty krytyczne
- jak kochać i wymagać
- jakość w edukacji włączającej
- klimat wychowawczy
- krzywdzenie emocjonalne dziecka
- migracja rodziców
- mobing i bulling
- OFERTA bezpieczenstwo_DZSE_na stronę ORE
- organizacja i realizacja edukacji zdrowotnej
- procedury profilaktyka programy profilaktyczne
- przeciw agresji
- przeciwdziałanie przemocy
- przemoc w rodzinie
- przemoc wobec dziecka
- raport
- aport-zaburzenia zachowania
- zaburzenia zachowania
Publikacje Ministerstwa Edukacji Narodowej – seria poradników dla rodziców i nauczycieli –
One są wśród nas
- Dzieci z chorobą przewlekłą w szkole i przedszkolu
- Dziecko przewlekle chore. Psychologiczne aspekty funkcjonowania dziecka w szkole i przedszkolu
- Dziecko z ADHD w szkole i przedszkolu
- Dziecko z astmą w szkole i przedszkolu
- Dziecko z autyzmem i zespołem aspergera w szkole i przedszkolu
- Dziecko z cukrzycą w szkole i przedszkolu
- Dziecko z hemofilią w szkole i przedszkolu
- Dziecko z padaczką w szkole i przedszkolu.
- Dziecko z zaburzeniami lękowymi w szkole i przedszkolu
- Dziecko z zaburzeniami odżywiania w szkole i przedszkolu
- Dziecko z zaburzeniami psychotycznymi w szkole
- Dziecko z zaburzeniami tikowymi w szkole i przedszkolu
- Piotrowicz zrozumieć niepełnosprawność
- Wsparcie dzieci wielojęzycznych w edukacji
- Wybrane zagadnienia diagnozy psychologicznej dzieci i modzieży w kontekście wielokulturowości
Zapraszamy na stronę dr Jacka Pyżalskiego i jego lekcje http://www.jacekpyzalski.pl/